Complaint: blokkering rekenig

user-175374 on 24 April 2013 about SNS Bank in category Banken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een blokkade op mijn rekening maar er zou een aanzienlijk bedrag worden gestort wat vrijdag over gemaakt moetttttt worden naar de belastingdienst. Ligt er nu alleen beslag op het huidige saldo of als dat geld er op komt ook op het bedrag wat morgen gestort word voor de belastingdienst.

Desired solution:

Antwoord helpen uit onzekerheid

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to SNS Bank about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by SNS Bank

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste grift1, We begrijpen dat het vervelend is dat je niet weet of je het bedrag over kunt maken. Als je je gegevens mailt naar webcare@sns.nl, kijken we dit voor je na. Met vriendelijke groet, Tineke SNS Bank Webcare

Message from SNS Bank

11 years ago - Beste grift1, We hebben helaas nog geen e-mail van je ontvangen en willen je graag verder helpen. Kun je je gegevens mailen naar webcare@sns.nl zodat we voor je aan de slag kunnen? Met vriendelijke groet, Lindsay SNS Bank Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by SNS Bank

SNS Bank

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben helaas geen reactie van je ontvangen na herhaaldelijk verzoek tot contact. Daarom zullen we de klacht hier op afgehandeld zetten. Natuurlijk kun je altijd contact met ons opnemen via webcare@sns.nl, dan helpen we je alsnog graag verder.

All complaints of