Complaint: Boeking.

user-90277 on 11 March 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hallo,
De afgelopen week heb ik meerdere malen gebeld om een boeking te maken met een c1000 voucher van 25 spaarzegels.
Telkens werd ik in de wacht gezet omdat de 1 na de ander het niet wist wat of hoe te boeken. Ik ben in totaal wel 1 uur en 35 min. aan het bellen geweest en dit kost nog al wat.
Ik heb vandaag eindelijk iemand aan de lijn gehad en m`n boeking kunnen maken.

Ps. Boekingsnummer:9471647

Vriendelijke groetjes: B.G. Hollander.

Desired solution:

Oplossing: telefoonkosten verrekenen met deze boeking (korting).

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd met excuses en de telefoonkosten werden vergoed.

All complaints of