Complaint: boeking online twee reizen

user-75660 on 21 December 2011 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik boek al een aantal jaren twee reizen bij arke naar turkije ben september terug gekomen van een mooie vacantie tot mijn grote verbazing was er eind september al weer te boeken voor 2012 ik keek op de site van arke daar stond de twee laatste stoelen voor deze prijs heb gebelt en verzekerden mij dat het niet goedkoper werd dus geboekt. 7 decemer het zelfde verhaalvoor de reis in mei weer de twee laatste stoelen op twaalf dec keek ik en tot mijn verbazing was de reis net als de andere 100euro goedkoper en ik heb alles geprobeert bij dat calcenter maar mocht niet baten ik vind dat als je vaste klant bent en zo vroeg boekt en zekerheid aan een bedrijf geeft en alle vetrouwen er in hebt hun ook de moeite moeten nemen om ons als consument er alles aan moeten doen om je tevreden te stellen ik wou ook wel eens weten hoe arke hun facturen maakt want ik had voor mei 68 euro senioren korting omdat ik 55 werd voor de reis maar dat kan ik op de reis van augustus niet vinden ik dacht dat ik dan ook 55 ben al met al ben ik omdat ik zo vroeg heb geboekt 168 duurder uit graag zou ik vernemen dat er ook meer mensen met deze klacht zitten mvg dhr jj blanket

Desired solution:

dat arke het verschil moet gaan verekenen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben de klant gesproken en een toelichting gegeven.

All complaints of