Complaint: Boekingsnr. 8359974 Klantnr. 8359974

user-129056 on 21 September 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Na missen van Corendon vlucht Sharm el Sheik 11-09-12
wilden wij enkele reis bij Arke boeken, dit kon niet?? Wegens tijds tekort hebben wij dit gedaan en afgerekend.
Moesten retourvlucht boeken nr. 2080007303, totale kosten 850 euro, na inchecken van 2 koffers is 1 koffer verkeerd gelabeld hurgarda i.p.v. shram el sheik, Koffer is gelukkig dag later gevonden en moesten deze ophalen op luchthaven Sharm el Sheik
kosten taxi 50 euro

Desired solution:

Graag zien wij de kosten vergoed van de retourvlucht en kosten van taxi om missende koffer op te halen

met vriendelijke groet Maarten Jansen, Emmaweg 1, 2042 NT Zandvoort 06 523 940 54

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 28 september een schriftelijke reactie verstuurd naar de klant. Arke, afdeling Klantenservice

All complaints of