Complaint: Boekingsnummer: 2660040628

user-105943 on 31 May 2012 about Arke in category Online Reisbureaus

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Beste heer of mevrouw,

Wij hebben met 5 vrienden een reis geboekt via Arke.nl naar Turkije. Dit is vanaf 14-6-2012 tot en met 17-6-2012.
We hebben hierbij een 5 sterren hotel geboekt all-in.

Tijdens het boeken was de vertrektijd op 14-6-2012 8:00 (meen ik mij te herinneren, in ieder geval erg vroeg). Dit was voor ons een belangrijk punt aangezien we maar 4 dagen zouden gaan. We waren er al vanuit gegaan dat we zondag in de ochtend terug zouden vliegen.

Over de vertrektijden is contact geweest met verschillende medewerkers van Arke en de vertrektijd was niet zeker maar wel zo goed als. We konden ook zodra we de e-tickets zouden ontvangen meteen bellen als we de vertrektijden zouden willen omboeken. Vaak was die mogelijkheid er nog wel. Arke was in ieder geval erg meewerkend en gaf ons het idee dat we met een gerust hart konden boeken want het zou wel goed komen wat de tijden betreft.

Wij hebben het arrangement geboekt en tot gisteren stonden de vertrektijden wat ons betreft nog vroeg in de ochtend. Vanochtend ontvingen wij onze vliegtickets en wat schetst mijn verbazing, we vliegen weg uit Nederland op 14-6-2012 om 16:30 en landen om 21:30 en daarna moeten we nog anderhalf uur met de bus. De terugvlucht is op zondagochtend om 10:40. Dit betekent dat wij dus 4 uur gaan vliegen om er twee dagen te zijn.

Nogmaals, wij hadden er rekening mee gehouden dat we zondagochtend vroeg zouden moeten vetrekken, dat werd ons ook verteld en dat is zo gebleven maar dat we ineens een hele dag kwijt zijn dat vind ik onacceptabel.

Wat ik ook onacceptabel vind is de houding van Arke. Wij hebben gebeld en het probleem voorgelegd en het enige wat wij horen is:’ ja helaas, staat in de kleine letters. We kunnen niets voor u doen’.

Ik snap dat Arke niet de mogelijkheid heeft om de vliegtijden te bepalen maar het lijkt mij niet meer dan logisch dat in ieder geval proberen mee te denken en niet de hoorn op de haak gooien en melden dat we maar een brief moeten sturen. Dan krijgen we misschien geld terug.
Wij willen helemaal geen geld terug wij willen onze vakantiedag terug.

Ik hoop dat ze in ieder geval bereid zijn mee te denken en proberen van ons weer tevreden klanten te maken.

Wij hebben (allemaal) al zo vaak met Arke gereist dat ik het absurd vind hoe onverschillig ze hier mee omgaan.

Ik hoop op een oplossing voor 14-6-2012.

Alvast bedankt voor de bemiddeling.

Met vriendelijke groet,

Marco Ramos Justo

Desired solution:

Wij willen onze vakantiedag terug.
Graag zouden wij willen dat de vlucht wordt omgeboekt naar de ochtend of van mijn part de avond ervoor.

Ik hoop dus dat wij voor 14-6-2012 eruit zijn met Arke.
Zeker gezien het feit dat wij allemaal (alle 5) al zoveel arrangementen via Arke hebben geboekt in het verleden.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arke

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arke

Arke

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben op 31 mei en 1 juni 2012 telefonisch contact gehad met de klant. Arke, Afdeling Klantenservice

All complaints of