My complaint:
Omschrijving klacht
Begin 2009 werd ik gebeld door een verkoper van de NEM met het verhaal dat zij de goedkoopste leverancier waren. Het klonk erg interessant, maar wij hadden een contract bij Oxxio. Dit was volgens de medewerker aan de telefoon geen probleem. Zij zouden alles regelen en verzekerde mij dat ik zonder kosten of boete wegens contractbreuk over zou kunnen stappen. Zij zouden alles netjes regelen. Wat schertst mijn verbazing toen ik toch een boete van € 175,- moest betalen aan de Oxxio. Ik heb meteen de helpdesk van NEM gebeld. De medewerker aan de telefoon zei dat dit niet vergoed zou worden en suggereerde dat dit ook niet beloofd kon zijn door de andere medewerker. Alsof ik loog. Ik vindt dat ik verkeerd ben voorgelicht door de NEM. En vindt dat zij de boete van € 175, die ik aan Oxxio heb betaald aan mij terug moeten betalen.
Gewenste oplossing
Terugbetaling van de € 175,-