Complaint: Beschadigde geleverde zaagtafel, zaagtafelblad gedeukt.

mlimburg on 20 December 2013 about Bol.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij aflevering was te zien, dat de doos geopend was. Bij uitpakken bleek de 2 zaagtafelbladen beschadigd te zijn.

Desired solution:

Extra financiele vergoeding voor de beschadigde geleverde zaagtafel, waardoor ik nu werk uit moet besteden om mijn opdracht uit te kunnen voeren. Het is toch niet zo moeilijk om verpakking na te kijken of er beschadigingen zijn?
Of als de vervoerder een \\\\\\\"ongelukje\\\\\\\" heeft gehad?
Ook is dit de laatste keer dat ik het artikel al afgerekend heb bij Bol, geef ook het advies aan iedereen die dit leest, om dit niet meer te doen. Eerst ontvangen en na controle dan pas betalen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Bol.com about your complaint

All complaints of