Complaint: Leveringsbelofte niet nagekomen

PGerrits on 14 December 2013 about Bol.com in category Online Warenhuizen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinterklaascadeau bij BOL.com gesteld op woensdagavond voor 18:00 uur; de slogan op BOL.com zegt: “voor 21:00 uur besteld, morgen in huis”, dat zou nog ruim op tijd zijn voor de Sinterklaasviering op zaterdag; maar inmiddels is het maandag, is er niets ontvangen en heeft iemand zonder cadeau gezeten op surprise-avond.
BOL.com neemt bij telefonisch contact geen enkele verantwoordelijkheid en zegt dat het probleem bij de postverzender ligt; deze heeft op zijn beurt op ‘track-and-trace’ bij de verwachtte levertijd als status “nog niet bekend” staan.
In mijn ogen blijft BOL.com verantwoordelijk voor de belofte die zij doet op haar internetsite; het gemak waarmee de schuld bij de andere partij werd neergelegd is laf, ondanks de welgemeende excuses die werden gemaakt.

Desired solution:

Een spoedige levering van het bestelde artikel en een excuses.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Bol.com about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Bol.com

All complaints of