Complaint: bon niet geldig

Thaens Bo on 31 May 2013 about Bongo in category Coupon Sites

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had voor mijne verjaardag een bongo bon gekregen en wou deze 4 maand later gaan gebruiken .
Gingen we reserveren via het internet , we gaven de 2 code’s in en kregen we code niet geactiveerd .
Deze bon wad dus niet geactiveerd en niet geldig .
Naar bongo zelf gebeld daar vertelden ze mij dat ze het gingen activeren.
Tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd .
Dus mensen koop NOOIT nog een bongo bon .
Het zijn vuile dieven , ze hebben hun geld en dat telt ! Ik hoop dat niemand nog een bon koopt en dat ze hun deuren kunnen sluiten !

Desired solution:

activering van de bon of geld terug of nieuwe bon die wel geldig is

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Bongo

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Bongo about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Bongo to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Bongo

Message from Bongo

11 years ago - Beste, Excuses voor de late reactie. Het heeft even geduurd voor we inloggegevens hadden gekregen. De collega die je bon moest activeren is onverwacht ziek geworden en helaas hebben we het toen uit het oog verloren. Inmiddels is je bon geactiveerd en kun je van je Bongo genieten. Voor verdere opmerkingen kun je altijd telefonisch bij ons terecht via feedback@bongo.nl. Mvg, Bongo

All complaints of