Complaint: betaling onduidelijk?..

user-218347 on 16 December 2013 about Bonprix in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Een tijd geleden besteld een jurk.betald via ideal 59,99.aantal dagen later jurk binnen gekregen .dezelfde dag terug opgestuurd omdat was totaal anders wat ik had verwacht.Een week later probier ik de nieuwe bestelling te plaatsen en ben van zeker dat geld die ik heb overgemaakt word gewoon terug gestoord op mijn rekening.Nieuwe bestelling te plaatsen blijft een klus te zijn want krijg steeds foutmelding bij het inloggen.ik neem gelijk contact per mail met klantenservice van bonprix.ik leg uit dat ik wil een bestelling plaatsen heb problemen met inloggen.bestelling ten waarde van 119,98 cent
word geplaatst door een medewerken van klantenservice Yvonne Kruijt..heel netjes binnen aantal dagen krijg ik mijn bestelling binnen .betaling per acceptgirokaart. Dus die krijg ik mee.Ik wachtte steeds op terug betaling van mijn eerste bestelking masr kreeg die steeds niet.Aantal weken later krijg ik een brief waar stond dat moet betalen een bedarag van 66,47 cent.dus ik dacht dat ze hebben afgetroken van 119,98 een bedrag van 59,99( van mijn eerste bestelling , want die stoorte ze niet terug op mijn rek.)en 66,47 bleef over.dus vervolgens ik maakte die bedrag netjes naar bonprix bank rek.over.
2 weken later ik wil weer een bestelling plaatsen en nu krijg ik melding dat ik moet nog 106 euro te betalen…?…..ik begrijp absoluut niet.word ik als gek genomen ? Brengen ze me in de waar????ik probeer contact te nemen per mail te nemen via mail.maar kreeg een mail van Yvonne Kruijt dat ik moet afwachten…..wachten duurt lang en ik krijg steeds geen antwoord.

Desired solution:

Uitleg.duidelijkheid

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Bonprix about your complaint

All complaints of