Complaint: Na het melden van een klacht nog steeds mijn geld niet terug.

user-216811 on 13 December 2013 about Bonprix in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dit gaat over een klacht die ik 06-12-2013 hier heb ingedient, na een paar uurtjes kreeg ik een reactie van Bonprix met excuses voor het ongemak en dat ik mijn geld dus alsnog terug kan krijgen maar nu dus meer dan een week later nog niks gehoord en ontvangen. Maandag j.l. heb ik een mail gehad dat ik over een week mijn geld tegemoet kan zien, maar ik vraag mij dus af waarom het een week moet duren want heel veel werk is het niet lijkt me. Aangezien dit al vanaf de 27ste ( november ) speelt en ik nog steeds niks heb ontvangen ben ik er best boos over want geld is hoe dan ook een soort van machtmiddel en zeker als iemand het onterecht inhoud of wat dan ook is dat erg rot. Maandag na het ontvangen van het mailtje van hun heb ik dus gevraagd waarom het een week moet duren. Ik kreeg een automatische mail terug met bevestinging dat ie is aangekomen en ik een antwoord krijg. Nu is het vrijdag en nog geen antwoord. Ik kan weinig doen nog maar vind het gewoon niet oke dat het allemaal zo lang moet duren en ik moet vechten voor iets waar ik gewoon recht op heb. Vorige week nog een mail gehad dat zij de betaling niet terug konden vinden in hun systeem en ik heb dus toen een bankafschrift gestuurd, dat zij de boel schijnbaar niet op orde hebben kan ik zelf niks aan doen en dat ik dus toen het afschrift heb gestuurd moet volgens mij voldoende bewijs zijn. Het vreet wel aan mij want het is althans voor mij een behoorlijk groot bedrag.

Desired solution:

De juiste, dus gewoon een beetje schot in de zaak na bijna een maand touwtrekken.

Duidelijk is nu wel dat ik er niet meer ga bestellen.

Nog steeds staat er bij die bestelling: bestelling word gevalideerd.

Klacht van 6-12-13:

27-11 iets besteld ( twv 63,00 ) maar vanwege het niet meer nodig zijn van de jas dus de bestelling dezelfde dag geaunnuleerd. Betaaald via ideal. Er werd mij toen gezegd dat ik het geld terug krijg op mijn rekening. Tot op heden nog niets terug gehad op mijn rekening en ook het contact met hun is ronduit slecht en slordig. 3-12 bv werd er gezegd dat er zo spoedig mogelijk antwoord zou komen op mijn vraag ( waarom het zo lang duurt ) en nu dus 3 dagen later nog steeds geen mail terug. Vind het heel vervelend dat zij nu mijn geld ( onterecht ) niet terug storten en dat als ik ze mail ik geen antwoord krijg omtrent het wel of niet terug storten. Deze mail kreeg ik de 28ste: Goededag, U wenst de bestelling van 27 november 2013 te annuleren. Ik had gehoopt u te overtuigen om te wachten op de bestelling zodat u de kwaliteit van de artikelen kunt vaststellen. Zoals gewenst, kan ik u bevestigen dat uw bestelling werd geannuleerd. Een terugbetaling zal worden uitgevoerd op uw rekening. Uw bestelling van 28 november 2013 is inmiddels in behandeling genomen en zal spoedig het distributiecentrum verlaten, u kunt uw bestelling binnen enkele dagen verwachten. Wanneer u de status van uw bestelling wenst te volgen, verwijs ik u naar onze nieuwste rubriek \\\"mijn bonprix\\\" op onze website. U hebt door middel van uw klantnummer 93052056 en emailadres in te geven direct toegang hiertoe. Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest en wens u nog veel winkelplezier bij bonprix ! Met vriendelijke groet, Kruijt Yvonne Me.Do Klantendienst bon prix

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Bonprix about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Bonprix

All complaints of