Complaint: Borg nog niet teruggehad

Sammie1234 on 14 August 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben bij tringg iets meer dan een jaar abonee geweest. Omdat ik Tringg buitenland had moest ik 100 euro borg betalen. En dat heb ik ook gedaan. Toen ik ben overgestapt naar een andere provider heb ik van Tringg mijn borg niet teruggehad. Ook is in die periode Tringg overgenomen door Simyo. Na meerdere malen Simyo te hebben gebeld heb ik nu (ca. 4 maanden later) nog steeds mijn borg niet terug 🙁

Desired solution:

Graag zie ik die 100 euro borg weer terug.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Simyo

Sammie1234

Responded on 06 September 2011 at 07:28

Als Simyo daad bij woord voegt dan ben ik zeker tevreden. Nu nog even afwachten of het binnen 2 weken op mijn rekening staat.

Update:

De 2 weken zijn om, en nog steeds is het niet teruggestort. Dus de

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Simyo posted

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Als Simyo daad bij woord voegt dan ben ik zeker tevreden. Nu nog even afwachten of het binnen 2 weken op mijn rekening staat. Update: De 2 weken zijn om, en nog steeds is het niet teruggestort. Dus de

Simyo

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Onze excuses voor de vertraging. Wij hebben de terugbetaling in gang gezet. U kunt het bedrag van €100 binnen 2 weken op uw rekening tegemoet zien.
Met vriendelijke groet,
Simyo Webcare

All complaints of