Complaint: Boxspring

user-42145 on 28 February 2011 about Woonsquare in category Meubelwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Afgelopen Zaterdag was ik bij slaapscuare ( Populiers)
in Oosterhout om een elecktrische boxspring te kopen en werd heel correct geholpen door een verkoper.

Toen ik ik de koop wilde bevestigen als ik er 2 hoofdkussens bij zou krijgen ging hij akkoord
Helaas kwam er een man bij staan ( denk leidinggevende)
daar vertelde hij tegen dat ik 2 hoofdkussens er bij kreeg toen kon de verkoop niet door gaan.
en vroeg die man aan mij of ik wel goed bij mijn hoofd was om op deze prijs nog iets cadeau te krijgen
s,middags heb ik nog terug gebeld en verteld dat ik het niet als prettig ervaren heb en kreeg weer hetzelfde antwoord dat ik maar eens moets inzien dat het voor die prijs niet kon,en ik maar op een ander moest gaan
Maandag 28 febr heb ik hoofdkantoor gebeld,en daar kreeg ik ook van die domme opmerkingen

Mijn cijfer voor deze zaak een dikke 0

Jan van de Put
Hoofd verkoop van een scootmobilebedrijf

Gewenste oplossing

Tevreden was ik geweest als die man er niet tussen was geweest en de verkoop wel door was gegaan

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Woonsquare

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Woonsquare posted

Woonsquare

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben middels een mail onze verontschuldigingen over deze gang van zaken bij meneer aangeboden

All complaints of