Complaint: Bejegening kan beter

user-72042 on 01 December 2011 about BP in category Tankstations

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanmiddag was ik onderweg naar mijn zieke zoontje. Met mijn hoofd er niet bij tankte ik per ongeluk 12 euro meer dan ik bij me had. Met het schaamrood op de kaken liep ik naar binnen. Ik legde de situatie uit en biechtte mijn stommiteit op. Vervolgens legde ik mijn 50 euro en mijn rijbewijs op de balie en bood aan het rijbewijs achter te laten en meteen het resterende bedrag te gaan halen. De dame achter de balie benaderde mij uiterst onfatsoenlijk, zij was kortaf en zichtbaar geirriteerd door het voorval. Van enige compassie of bereidheid tot het zoeken naar een oplossing was geen enkele sprake. Uiteindelijk begon zij een DOORRIJDERSformulier in te vullen en dreigde dat het incassotraject in gang zou worden gezet wanneer ik niet vanmiddag zou terugkomen. Gelukkig stond achter mij een andere klant die de situatie bekeek en vanuit medelijden mij aanbood het bedrag te lenen. Resultante is voor mij dat ik daar niet meer tank.

Desired solution:

Een training klantgerichtheid voor de dame in kwestie.

All complaints of