Complaint: onvriendelijke baliemedewerker

user-100155 on 01 May 2012 about BP in category Tankstations

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik ging vandaag tanken bij het BP station Plesmanlaan zuid in Leiden(01-05-2012 13.34 7377 5194 5322110257 €75.32)ik loop naar de balie om te betalen,werd niet eens begroet het enig wat naar mij wordt gevraagd is”nog iets anders”!!!!
ik heb geprobeerd met mijn zakelijk rekening te betalen maar helaas zie ik dat dat niet kon??(waarschijnlijke geen genoeg saldo???… dat wat de baliemedewerker vertelde>>>met een raar toon!!! het is mij het eerste keer dat ik zo iets mee maak ik vroeg naar de procedure en dat ik binnen 10 min terug zou zijn hij begon te puffen en te blazen en zijn boek hard te slaan tegen zijn toonbank en begon hij naast de anderen klanten over deurwaarder, wat ik raar vond en zei dat dat niet nodig is en dat een vergissing is en binnen geen 10 min terug ben, naast anderen klanten zei hij”als ik bij elke klant als jij een 10 euro krijg word ik snel rijk!!!”.
Ik ben snel terug met de betaling en tref ik een onvriendelijke medewerker bij wie ik mijn bewijs van betaling moest vragen en die mijn de deur laat zien met “daag meneer,daag meneer, daag….”

Desired solution:

ik laat het aan BP over
met vriendelijke groet
O.M

All complaints of