Complaint: onvriendelijke bp medewerker rotterdam zevenkamp

user-211494 on 11 November 2013 about BP in category Tankstations

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik was 10 minuten geleden bij bp rotterdam om sigaretten te halen.er was geen ruimte meer bij de parkeervakken, dus zet ik mijn auto ruim naar voren i.v.m. dat iemand wilde tanken. Ik vroeg nog of hij erbij kon. Hij zei niks dus ik ga naar binnen, en blijkbaar ging meneer in de andere auto weg (dus niet tanken).komt de medewerker tegen me praten van ja en waarom zet je je auto niet aan de zijkant. En hij stond aan de zijkant en ik vertelde ook dat ik nog aan meneer had gevraagd of hij erbij kon dus dat ze niks ervan hoef te zeggen. Dus toen werd ze boos dat ik die klant heb weggejaagd?? Ik had alleen gevraagd of meneer erbij kon.en ze smijt de sigaretten op de toonbank en zei niks meer. Ik kwam altijd hier tanken maar nu weet ik zeker ik ga wel daar om de hoek tanken bij de shell. Daar word je tenminste klantvriendelijk behandelt. P.s. Wanneer je je dag niet heb hoef je het niet af te reageren op klanten hier wordt ik woedend over en verknip gelijk mijn bp pas NOOIT MEER BP tankstation.

Desired solution:

Goed gemeende excuus van de medewerker. En nieuw personeel want dit kan je echt niet maken naar klanten toe om ermee te bemoeien wanneer het allang was opgelost.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about BP

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind BP to pickup complaint

All complaints of