Complaint: brief ontvangen die niet juist bleek achteraf

user-60455 on 20 September 2012 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Centerparcs, nu al zin om er heen te gaan..kon ik maar van mijn boeking af!! We hebben een brief gekregen dat de supermarkt gesloten is de week dat wij er zijn, maar niet getreurt: we owrden uitgenodigt om gratis te komen ontbijten in het Market Restaurant. Helemaal super zou je denken…maar nee, dit was dus 30 augustus..vorige week ontvingen wij een brief dat het hele feest niet doorging. Ze hadden een onjuist adres geselecteerd.. Vervolgens krijgen we te horen dat we helemaal gelukkig moeten zijn met de superoplossing die ze gevonden hebben als vervanging voor de supermarkt. Een SRV wagen, die 3 keer in de week dat we er zijn er in de namiddag staat. Alsof we het vakantiegevoel willen versterken door in een caravan boodschappen te gaan doen!! Dus heb ik een klacht ingediend. Maar wat zegt Centerparcs…helaas we kunnen niet afwijken van onze voorwaarden! Ze hebben er dus nog voorwaarden voor ook dat als ze onjuiste informatie verstrekken dat mensen dan niet moeten zeuren want tegemoedkomen voor het ongemak dat staat niet in de voorwaarden. Echt belachelijk, maar goed voorwaarden he..wat doe je eraan. Zeker als je er niet van af KAN wijken, of is het misschien toch meer willen?

Desired solution:

een kleine tegemoedkoming zou ik al tevreden mee zijn, maar dat ze niet kunnen afwijken van de voorwaarden is echt lariekoek

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Gast een begeleidende brief gestuurd.

All complaints of