Complaint: BTW op kerstpakket en onprofesionele levering

Inkoper999 on 28 November 2013 about Makro in category Groothandels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik koop bij de Makro GROOTHANDEL een aantal kerstpakketten. Eerst een hoop moeilijkheden over het aantal en of ze dat wel hebben. En hoe dat bij de kassa terecht komt. Zo een mannetje of 4 bemoeit zich ermee tot het eindelijk lukt… Vervolgend krijg ik een factuur mee ZONDER BTW specificatie. Vervolgend moet ik een duur 0900 nummer bellen. Daar wordt de eerste keer de verbinding verbroken. Daarna moet ik 5 minuten wachten. Om vervolgens een FOLDER op te vragen met de BTW specificatie van alle kerstpakketten. Zodat ik dat fijn zelf op kan zoeken, zodra het met de post is opgestuurd. Dit vind ik een BELACHELIJKE gang van zaken voor een GROOTHANDEL! Volgende keer ergens anders naar toe!

Desired solution:

Ten eerste dat een groothandel niet zo onprofessioneel in zijn zaak staat!
Ten tweede dat ze een factuur met BTW specificatie meegeven.
Ten derde dat je niet een duur 0900 nummer moet bellen.
Het is een warenhuis geworden ipv een groothandel en daar zit men niet op te wachten voor zakelijke aankopen!
Als de post arriveert is mijn probleem opgelost...

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Makro about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Makro

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Makro

Makro

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht is in behandeling genomen door het Customer Service Center. De klant wordt spoedig geïnformeerd over de verdere afhandeling.

Makro Customer Service Center.

All complaints of