Complaint: Buffet arrangement, maar restaurant gesloten.

user-108353 on 16 January 2013 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Lekker een keer uit eten was ons idee. Van te voren hadden we onderzocht zowel op zaterdag als dinsdag was er mediteraans buffet, fijn dat lust we allemaal (moeilijke eter). Dus een 2daags arrangement geboekt. bij aankomst vossemeren In het boekje openingstijden gecontroleerd. Zaterdag heerlijk gegeten. Stonden we daar op dinsdag kids enthousiast, maar tot onze grote verbazing restaurant gesloten. Bij het cafe gevraagd wat we dan moesten doen, maar niemand wist iets. Kids over de rooie frietjes halen ging ook niet ook gesloten. Naar de receptie gelopen, die stuurde ons weer terug naar het cafe waar we net vandaan kwamen. Helaas pindakaas voor vandaag konde ze niets doen. Arrangement retourneren kon niet. Het enige wat kon was een andere dag buffet en we mochten dan iets aangeven wat we wilden eten en een gratis drankje, waar we ook al bonnen voor hadden. Maar mijn man is een moeilijke eter en eet dan waarschijnlijk alleen frietjes, beetje zonde van het geld.
Ontbijt was ook niet in Het restaurant, maar in het hotel. Ook dit werd niet gecommuniceerd. Gevraagd om compensatie omdat door alle stress en heen en weer lopen onze avond er helemaal aanwas, maar dit was niet mogelijk. Uiteindelijk maar een boterham gegeten 🙁

Een echte domper op onze vakantie. Denk ook niet dat we nog een keer een midweek gaan. Je wordt gewoon gestraft omdat er minder mensen in het park zijn.

Desired solution:

We wachten af

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to CenterParcs about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that CenterParcs posted

All complaints of