Complaint: Buiten bundel / inflexibel!!

goedbezig on 28 October 2013 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Deze maand ruim 1400 minuten buiten mijn bundel gebeld en in plaats van 2x de bundel te factureren krijg ik een 4.5x zo hoge factuur! Gebeld maar wordt geen oplossing geboden.. Eveneens gevraagd of ik 2x een bundel kan afsluiten op het telefoonnummer maar dat is niet mogelijk.. Andere passende aanbiedingen.. niet mogelijk.. lekker commercieel zou verwachten dat een kleine provider sneller kan schakelen.. Nu wordt ik genoodzaakt 2 simkaarten te gaan gebruiken.. zakelijk is geen simyo dus!

Desired solution:

2x bundel in rekening brengen of passend aanbod voor een nieuwe bundel

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Simyo about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from Simyo

10 years ago - Beste meneer Van der Ploeg Het aanbod van Simyo is gebaseerd op belbundels met een zeer laag tarief per minuut of SMS. Daarbuiten wordt er een hoger ‘buiten bundel’ tarief gerekend als alle minuten zijn verbruikt. Dit tarief is €0,31 per minuut/SMS en wordt duidelijk vermeldt. Dit zijn nu eenmaal de tarieven van Simyo. Wanneer u uw bundel volledig verbruikt hebt en u blijft bellen, wordt dit gangbare buiten bundel tarief in rekening gebracht. Op Mijn Simyo kunt u de status van uw belbundel in de gaten houden. Ook hebben wij voor Android en iOS een app waarmee dit kan. Hiermee kunt u voorkomen dat u teveel buiten uw bundel gaat verbruiken. Het aanbod van Simyo omvat geen 2e bundels. Dit houdt in dat dit u niet aangeboden kan worden. Verder geldt dat Simyo enkel particuliere contracten kent. Eventueel zakelijk gebruik is voor uw eigen risico. Een hoge factuur als gevolg van zakelijk gebruik valt Simyo dan ook niet aan te rekenen. Met vriendelijke groet, Het Simyo webcare team

All complaints of