Complaint: Bungalow op een slechte een gevaarlijke locatie met invalide bezoeker

user-58890 on 23 August 2011 about CenterParcs in category Vakantieparken

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Opa die zeer slecht is qua zijn gezondheid wilde graag nog één keer naar Center parcs. Voor aankomst hebben gebeld en de situatie uitgelegd, dat opa geheel afhankelijk is van een rolstoel. Daar aangekomen kregen we bungalow 902, bovenop een heuvel van minimaal 30 meter omhoog duwen, en dat met opa erin van 134 kilo. We zijn daarop gelijk naar de receptie gegaan om uit te leggen dat dit een gevaarlijke situatie is. Tevens was er ons beloofd dat Opa kon douche, er waren immers verschillende bungalows, maar de onze zou zijn met douche. Ook hadden we geen douche. De medewerkers van de receptie bood ons allerlei alternatieven met bijbetaling en zelfs een ander park, maar niets wat redelijk was. Het douche probleem konden we oplossen in het zwembad vertelde ze nog even. Die optie vonden we zelf niet zo fris met opa die incontinent is en alles laat lopen. Wij vonden dit geen menswaardige oplossing. We hebben van ons dure weekendje 1 dag genoten en zijn de volgende dag naar huis gegaan. Het was gewoon geen doen.

Desired solution:

Wij vinden het heel erg jammer vooral omdat opa hier zo erg naar uit keek. Volgens de artsen is het de vraag of hij kerst nog wel gaat halen en qua uithoudingvermogen was dit zijn laatste kans. Als gezin komen we meerdere keren per jaar op center parcs, nog nooit hebben we zoiets mee gemaakt. Wij zouden het gepast vinden als we ons geld terug krijgen. We hebben zo’n bittere smaak hier aan over gehouden. Tevens zijn we telefonische geheel verkeerd voorgelicht, het centrum zou rolstoel vriendelijk zijn maar ook daar is het heuveltje op en heuveltje af.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by CenterParcs

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by CenterParcs

CenterParcs

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De klacht werd afgehandeld door de afdelilng Guest Relations van desbetreffend park.

All complaints of