Complaint: Bus komt niet opdagen

user-178068 on 14 May 2013 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanmorgen om 6:46 zou mijn bus (Dordrecht, lijn 5 richting Sterrenburg, ritnr. 1012) langs de halte Van Gijnweg/Patersweg rijden, maar kwam niet opdagen. De rit + tijd verdween gewoon van het schermpje en ik moest in allerijl een alternatief bedenken. Ik kom niet graag te laat op mijn werk; mijn werkgever en klanten (en ikzelf) verwachten mij op tijd.

Desired solution:

Aangezien er op de in Dordt geplaatste ritschermpjes ook een informatieregel mogelijk is, stel ik voor dat Arriva het hierop z.s.m. laat weten als er een rit uitvalt zodat men niet voor niets staat te wachten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Arriva

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Arriva to pickup complaint

All complaints of