Complaint: bus komt niet opdagen

user-80976 on 19 January 2012 about Arriva in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn dochter staat in de stromende regen op bus 180 Barendrecht-Heinenoord te wachten. Bus komt gewoon niet. Dit betekent dat ze daar nog een uur moet staan, want deze bus komt maar eens per uur. Na een telefoontje…sorry hoor, de bus is stuk (prima onderhoud hoor!) en alternatief vervoer duurt ook een uur, dus gewoon de passagiers laten staan. Wat een service.

Desired solution:

Compensatie voor het feit dat haar abonnement niet gebruikt kon worden en dat ik mijn werk heb moeten verzuimen en 30 km mocht rijden om haar op te halen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Arriva

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Arriva

Message from Arriva

12 years ago - Geachte mevrouw Van Heesen, Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren. Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

Responded on 24 January 2012 at 09:38

Welke oplossing? Er is geen oplossing

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Arriva posted

Arriva

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Van Heesen,

Hartelijk dank voor uw reactie via de website klacht.nl. We stellen het op prijs dat u uw ervaringen met onze dienstverlening laat weten. Wij kiezen ervoor om uw reactie op te nemen in ons eigen Klantreactie registratiesysteem. Dit geeft ons een betere mogelijkheid om uw reactie snel en op de juiste wijze af te handelen. Alle geregistreerde reacties tezamen geven ons een goed overzicht op welke manier wij onze diensten en service voor reizigers kunnen verbeteren.

Wist u dat u uw reactie ook rechtstreeks bij ons kunt achterlaten via https://www.arriva.nl/nc/klantenservice/neem-contact-op ? Wij wensen u nog een Goede Reis!

All complaints of