Complaint: NIET WERKENDE UITCHECK KOSTTE MIJ AL 3X 4 EURO

user-100939 on 05 May 2012 about Bus overig in category Openbaar Vervoer

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Netjes ingecheckt maar door niet werkende apparatuur in de bus niet kunnen uitchecken. Dit is mij al 3x overkomen in 2 maanden tijd. Wel een formulier van de chauffeur ontvangen om de kosten te declareren, deze ingevuld en opgestuurd maar tot nu toe nog geen 12 euro terug gehad.
Ook worden de tarieven stilletjes verhoogd, elke dag het zelfde ritje, zelfde incheck, zelfde uitcheck plaats kost mij de ene keer meer dan de andere keer. Eigenlijk is dit een diefstal vind ik. Nu snap ik waarom het openbaar vervoer zo duur moet zijn, als er elke keer dezelfde truc wordt uitgehaald bij miljoenen niets vermoedende reizigers, brengt het geld in het laatje. De graai cultuur; meer, meer en nog meer willen hebben over de rug van……………

Desired solution:

Mijn geld terug (12 euro), geen onaangekondigde stiekeme verhogingen van de ritprijs en geen verschillende tarieven voor 1 en hetzelfde ritje.

All complaints of