Complaint: C&A onbeschoft personeel A’dam Osdorpplein

user-74839 on 18 December 2011 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik zal noooooooooooit meer een voetstap in een filiaal van C&A zetten, nadat ik ruim 32 jaren duizendende euro(s) besteed heb aan het bedrijf.
Het gaat om het volgende:

Er waren diverse herenkostums afgeprijsd met een oranje stickers (35%) Er hingen drie dezelfde kostuums, waarvan twee met ieder een oranje sticker en 1 in de maat 48 die ik mogelijk wilde kopen waar geen sticker op zat. Ik twijfelde en raadpleegde een ? (Turkse) verkoopster(vrouw) die op deze afdeling rondliep. Ze was kortaf en melde nadat ik haar vroeg dit na te gaan, dit te scannen of de korting zonder de oranje sticker ook eraf ging.(ik ging niet eens uit van een fout geprijst artikel) Ze antwoorde enigsinds kortaf u ziet toch dat die andere pakken ook dezelfde zijn. Nou dan gaat ook op dit pak die korting eraf en ze draaide haar arogante gezicht van mij af. Daarna stond ik 10 minuten te wachten in de rij met een stapel kleding + het pak. Ik melde aan de Nederlandse kassiere wat haar collega aan mij verteld had(zonder verdere navraag van deze eerder) Het pak is niet afgeprijst melde de zeer onsympathieke onbeschofte verkoopster, die haar gezicht wegdraaide van mij en de volgende klant ging helpen en mij zonder blikken of blozen liet staan en zo bleef met haar houding en gedrag. Ik melde haar zeer beschaafd dat de manier waarop er met mij als klant wordt omgegaan in de winkel niet erg netjes en klantvriendelijk is. En dat ik het ongepast en onproffesioneel vind twee verschillende antwoorden te krijgen. Wat de druppel was dat er een Tukse medewerker(man) bij kwam en mij min of meer beschuldigde van oranje stickers te plakken op pakken(dit is werkelijk ongelovelijk brutaal en zal ik zeker laten escaleren. dit pik ik niet !)
Een andere zeer jonge klungelige brildragende medewerker was ook erg brutaal en zei nou pak het pak dan waar die korting op is.(hij was nog te beroerd het voor mij te doen) dus liet hij mij het pak pakken met een oranje sticker. Direct begonnen beide mannen de stickers van de pakken af te peuteren en spraken arrogant zoals u ziet is het een nieuwe collectie en onze bedrijfsleider met wie we hebben overlegd zegt u moet gewoon het volledige bedrag betalen.

Ik ben met goede bedoelingen naar uw winkel gegaan.
Ik heb navraag gedaan of het juist was dat het pak wat ik wilde kopen afgeprijst was.
Alle medewerkers hebben mij schandalig geholpen, waarvan de kassiere(Nederlandse) zelfs zeer onbeschoft was. Als u dit op een film gezien had, dan was ze vast ontslagen even als de rest van het tuig.
Ik wordt beschuldigd van stickers plakken op pakken. Ik heb de andere paken niet eens aangeraakt, daarnaast vind ik de beschuldiging/ sugererende beschuldigingen zo ernstig, dat ik overweeg uw personeel aan te klagen. Ik wil niets meer van U en ik koop nooit meer iets bij U. Ik ben een fatsoenlijk mens die voor een paar honderd euro kleding zou kopen en ik ben nog zo netjes is geweest alles terug te hangen. Ik koop nooit meer iets en zou u heel graag voordragen voor een ijskoude douche. Ik kan niets anders zeggen dan dat er zeer, zeer onbeschoft personeel werkt op zaterdag te Osdorpplein – A’dam. In al die jaren dat ik klant ben geweest, heb ik dit nog nooit zo meegemaakt. Ik heb aankopen gedaan bij een ander bedrijf WE in Osdorp en verteld hoe ik behandeld ben. Deze weten w’el hoe je met klanten om moet gaan.
Ik ben woest, woest, woest. Wat een tuig van personeel. Ik niet anders zeggen…. Personeel is verantwoordelijk dat artikelen goed geprijst zijn en moeten dit controleren en moeite doen. Gelukkig gaven een paar oudere consumenten die in uw zaak waren mij gelijk en was er een oude dame die hiervan getuige was coulant met mij. Samen hebben we (herenkleding) onze bijna aankopen terug gehangen. Door het gedrag van uw personeel bent u twee klanten kwijt….. Mevrouw ging naar de Hema en ik naar de WE. M.b.t. de beschuldigingen neem ik de zaak zeer ernstig op. dit zal een gevolg krijgen wat mij betreft! Ik raadt u aan camarabeelden op te vragen zodat u kan zien hoe mijn gedrag was en die van uw onbekwame personeel.!

Desired solution:

???

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by C&A

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by C&A

C&A

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

C&A heeft persoonlijk contact opgenomen met de klant en de klacht naar tevredenheid opgelost.

All complaints of