Complaint: Ik word niet verder geholpen

user-54227 on 29 June 2011 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn klacht is als volgt: ik heb bij de C&A voor mijn oma een shirtje gehaald, mijn oma had hem daar gereserveerd, want ze moesten haar maat daar bestellen. Ik werd gebeld en kon het shirtje ophalen, later heb ik het shirtje naar mijn oma toegebracht en later belt oma mij met de mededeling dat het de verkeerde maat is. Ze had maat 48 besteld, maar ze kreeg maat 46. Ik bel naar de desbetreffende vestiging en vraag hoe of wat. Krijg ik van die mevrouw te horen dat ik geen 2 keer mag bestellen. En dat ze er niets aan kan doen. Waarop ik antwoord dat ZIJ die fout hebben gemaakt door de verkeerde maat te bestellen. Hierop krijg ik een ‘lompe’ reactie dat ik maar niet moet bellen. Want er staan klanten in de rij. Ben ik dan geen klant? Moet ik dan perse mijzelf naar de C&A toe verplaatsen om een klant te zijn? Dat vind ik niet, maar zij wel. Zolang ik daar niet in de rij sta, gaan alle andere klanten voor.

Ik vind dit niet netjes en heb die mevrouw ook gezegd dat ik het het zeer klantonvriendelijk vind. Ik ben tenslotte evenveel waard als al die andere klanten. Ik vind dat ik gediscrimineerd wordt als klant zijnde, dat ik ter plekke moet verschijnen om gehoor te krijgen, maar dat bellen geen zin heeft als het druk is. Ik vind dit zeer ongepast en zeer klantonvriendelijk. Dit is geen service te noemen.

Desired solution:

Ik wil dat het shirtje van mijn oma gewoon geruild wordt en ik wil de telefoonkosten (10 ct per minuut en mobiele kosten) vergoed worden, want ik werd elke keer in de wacht gezet en uiteindelijk afgepoeierd.

All complaints of