Complaint: Jas via Online shop gekocht

user-201815 on 30 September 2013 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik had een jas besteld via de online shop, ten eerste duurde de levering ervan erg lang. Als ik iets bij H&M of Asos (in Engeland) bestel krijg ik het nog dezelfde week, maar dat terzijds. Ik belde met de klantenservice, omdat je zogenaamd alles kan vragen, maar je krijgt er geen antwoord op.. En ik vroeg hen of zij mij een kleinere maat op konden sturen, ik stuur deze jas terug en krijg een kleinere maat. Bij H&M weer kan je op het formulier invullen dat je het wilt omruilen voor een kleinere maat of je kan het zelfs in de winkel omruilen/terugbrengen. Dit was ook geen optie. Nee, ik moest gewoon deze jas terugsturen en opnieuw een bestelling plaatsen. Dan zou ik dus twee keer 70 euro kwijt zijn. En ik heb geen eindeloze portemonnee/geldboom. Ik zou het wel terugkrijgen, maar C&A kennende zou dat ook weer zo’n 3 weken duren… Als ik het nu weer moet bestellen, ben ik uiteindelijk duurder uit dan in de winkel en ik was er net zo blij mee met de jas. Echt een service van lik m’n vessie. En dat nog voor 15 cent per minuut + telefoonkosten. Erg treurend!!

Desired solution:

een kleinere maat opgestuurd krijgen van de jas

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about C&A

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind C&A to pickup complaint

All complaints of