Complaint: jeans

user-83840 on 06 February 2012 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Gisteren in maastricht een jeans gekocht maat 38- 36. tenminste dat dacht ik.De kaartjes aan de broek zijn allemaal voorzien van die maat. ook de plakstrook aan de broekspijp is voorzien van die maat. Het kaartje van de broek zit over het label van de broekmaat heen.Moet dus eerst dat kaartje eraf halen voordat ik de maat in de broek kan zien. dan zie ik dat het de verkeerde maat is het is 38-32, dus veel te kort.ik terug naar c&a in heerlen, geleenstraat, maar daar willen ze de broek niet ruilen, het kaartje is eraf en er zit blijkbaar ook nog een verkeerd kaartje aan. ja, ze zijn allemaal verkeerd, zeg ik, dus moeten ze ook allemaal eraf, of willen jullie ze weer in de winkel leggen met de verkeerde maat? de verkoopster gaat weg en komt terug met de mededeling dat de hoogste baas zegt dat het niet geruild mag worden. ik zeg laat die dan dat maar zelf komen vertellen, maar dat wilde hij niet.
Ik moest maar naar maastricht terug, omdat daar de fout is gemaakt.wij doen zoiets niet. Dus kort gezegd C&A hangt 3 verkeerde maatkaartjes eraan, en ik haal er 1 vanaf, terwijl ze er allemaal vanaf moeten, voordat je het weer in de winkel legt,anders blijft het fout gaan.en het word niet meer geruild.
Gaat blijkbaar niet zo goed met C&A, ook als ik naar de andere klachten kijk, vind ik dat ze niet erg klantvriendelijk handelen.Misschien de bazen eens op een cursus sturen, klantvriendelijk te worden.

Desired solution:

een jeansbroek in de goede maat of het geld terug. We praten over 19 euro, een lachertje toch? het gaat niet om 19 euro ,maar nu word het een principe kwestie. Hun doen 3 keer iets fout, waardoor ik de verkeerde maat koop, en als ik terugkom zijn ze niet thuis.

All complaints of