Complaint: ontevreden over C&A Nijverdal

user-73213 on 08 December 2011 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

7-12-2011 kocht ik een jurkje bij c&a in nijverdal. later kwam ik thuis en vertelde mij iemand dat er om 5 uur extra korting was, ik vond het niet netjes dat de medewerksters van c&a Nijverdal {genaamd Gerlinde, staat op de kassa bon} mij hier niets over heeft gezegt. Ik heb toen c&a gebeld {wat 10 cent per minuut koste} ik kreeg te horen dat ik met de bon terug kon komen en dat ik dan alsnog de korting zou krijgen, dat als de datum van die dag er op staat geen probleem zou zijn.Mijn moeder om 5uur terug naar c&a {bij ons is het betaald parkeren} krijgt mijn moeder te horen dat een bon alleen niet voldoende was maar dat het kaartje van het artikel ook erbij moest zijn. Dus ik weer terug naar c&a {weer betaald parkeren} met kassa bon en kaartje van het artikel kom ik weer bij de kassa is de mederwerkster ermee bezig zegt ze in eens dat ik het artikel ook erbij moest hebben, dus ik zeg dat ik het niet wil ruilen maar dat ik de korting zou krijgen dat ik gebeld heb en het hele verhaal hierboven. Ze hield voet bij stuk ze moest het artikel hebben om te zien en te controleren. dus ik zeg nog zo dat ik wel een jurkje van hier wil pakken dan kan ze het daarmee vergelijken { ik zie het verschil niet}. maar het ging niet door vanhaar zou ik terug naar huis moeten om het op te halen en dan weer betalen voor parkeren en dan zou ik de korting krijgen. Ik kon het allemaal niet meer redden dus kon ook niet terug gaan en was ook te boos hierover!!klant is koning!! nou niet bij C&A in Nijverdal!!

Desired solution:

Ik wil mijn korting hebben waar ik recht op heb. en dat de medewerkster hierop wordt aan gesproken! ik wil mijn kosten vergoed krijgen van het parkeren wat niet nodig was en mijn bel kosten naar c&a die ik meer dan 10 min aan de telfoon heb gehad!

All complaints of