Complaint: Pantolon verkeerd geprijsd maar je mag dan niet meer ruilen?

user-164296 on 28 February 2013 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heden kom ik in de winkel van C&A gelegen te Beek.
Ik zag daar een pantalon die ik graag wou hebben er stond een prijs bord bij van € 19,-.
Ik ben deze broek gaan betalen en de kassa gaf € 25,- aan. Ik heb de cassiere gewezen op het bord wat boven de broeken stond € 19,-
In eerste instantie kon ik de broek niet krijgen aan het bedrag van € 19,-. Maar ik ben van mening dat het geen fout is van de consument maar van de winkelketen.
Uiteindelijk de broek gekocht voor € 19,- mooie service.
Bij thuis komst blijkt de broek niet te passen. ik besluit terug te gaan en de broek te ruilen voor een maat groter.
Tot mijn stomme verbazing is dat niet mogelijk voor de prijs van €19,- maar alleen als ik € 6,- bij betaal kan ik de broek ruilen.
Ik heb met de assistent storemanager hierover gesproken Er staat nl. niks op de bon dat het anders is met het ruilen als hun een verkeerde prijs in de winkel hanteren. Ik ben echt stom verbaasd en heb mijn geld terug genomen.
Ik ben zeer ontevreden over de afhandelingen en behoorlijk van onder de indruk

Desired solution:

Ze hadden de broek aan dezelfde prijs moeten ruilen, mits anders aangegeven.
Ik werd op een zeer onfatsoendelijke manier behandeld.
Ik heb net ook nog de klantenservice gesproken en deze vinden dat ik niet in mijn recht sta.
Nou!!! we zullen zien

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about C&A

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind C&A to pickup complaint

All complaints of