Complaint: slechte service online c&a shop en nog steeds geen geld terug

user-209546 on 01 November 2013 about C&A in category Kledingwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

9 oktober bestelling gedaan, 141,55 euro betaald en vervolgens 1 mail gehad dat bestelling in behandeling is genomen en dat zending vanuit distributiecentrum wordt verstuurd. Daarna niets meer. Na week contact opgenomen via email, daar nooit reactie op gehad. Toen gebeld en moeilijk verstaanbare mevrouw aan telefoon gehad, sprak slecht Nederlands. Ze zei dat er storing was en dat bestelling nog wel komt. Ik heb doorgegeven dat ik het niet meer wil. Was ook geen probleem dan zou ik het geld terugkrijgen. Tot vandaag geen antwoord of geld terug gehad. Nog eens gebeld. Weer een slecht Nederlands sprekende vrouw aan telefoon gekregen. Ze zou direct een formulier toesturen via de email en kon ik mijn geld terugkrijgen (over dit formulier is nooit eerder gesproken). Na 4 uur wachten niets ontvangen, nog eens gebeld en toen wederom andere slecht Nederlands sprekende vrouw aan telefoon gehad. Zij snapte er niets van en verbond me door met een slecht Nederlands sprekende meneer. Dit wist van niets en begreep niet waarom ik doorgezet was. Weer uitleg gegeven en hij zou zorgen dat ik het formulier toch kreeg. Tot nu toe (2 uur later) nog niets ontvangen. Ik vind het onvoorstelbaar slechte service. Geen bestelling ontvangen / geen reactie op emails / geen geld terug / slecht sprekende werknemers aan telefoon

Desired solution:

geld terug en nooit meer bestellen daar.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about C&A

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind C&A to pickup complaint

All complaints of