My complaint:
Vanaf 1 maart heb ik een ander telefoon abonnement bij Caiway.
Omdat zij het oude 15 euro ongevraagd omhoog duurder maakte.
Ik kon zonder upgrade kosten overstappen en mij werd ook beloofd dat ik bij de nieuwe rekening gewoon het nieuwe tarief kon betalen.
Bij Caiway betaal je immers vooruit voor de volgende maand.
Ik heb net de nieuwe rekening gehad en ik moet gewoon het nieuwe tarief betalen van 25 euro,terwijl het nieuwe abbonement maar 10 euro is.
Ik heb gebeld naar Caiway en telefoniste zegt dat het volgende maand verrekend wordt.
Maar daar ga ik niet mee akkoord, mij is immers anders beloofd.
De telefoniste bleef bij hoog en laag beweren dat zij niks kon doen en bleef maar herhalen dat het volgende maand verrekend wordt.
Maar daar vertrouw ik nou niet meer op.
Niet betalen is geen optie, dan krijg ik aanmaningen of wordt afgesloten.
Ik vind dit zeer slechte service van Caiway.
Desired solution:
Ik wil niet 25 euro betalen voor een abonnement wat maar 10 euro is en wil mijn 15 euro terug of een nieuwe aangepaste rekening.
*** 27 februari update: 2 emails terug gestuurd aan de heer Vellekoop van Caiway webcare.Maar nog geen antwoord terug gehad, wel is de rekening van 15 euro te veel inmiddels van mijn rekening af geschreven.
Ik ben dus in afwachting op antwoord van de heer Vellekoop die niet terug reageert.
*******27 februari probleem is opgelost. De heer Vellekoop heeft mij gebeld en toegezegd de 15 euro terug te storten. Ik wil hiermee klacht.nl bedanken voor het plaatsen van mijn klacht en de heer Vellekoop voor de snelle oplossing.