Complaint: ryanAfhandeling van een klacht

user-81449 on 22 January 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Naar aanleiding van uw antwoord op mijn klacht, heb ik op 15 januari j.l. aan de heer De V onderstaand bericht gestuurd. Tot op heden heb ik nog geen antwoord ontvangen.
Ik hoop dat u in de positie en gelegenheid bent om mij op korte termijn een adequaat antwoord te geven.

Met vriendelijke groet,

FL

Geachte heer V,

Naar aanleiding van uw antwoord het volgende.

Na ampele overwegingen mijn reactie op uw bericht.
In ben blij dat de storing is verholpen en dat ik nu weer kan beschikken over een werkende internet verbinding zonder haperingen. Echter ik ben zeer verbaast en teleurgesteld dat u op geen enkele wijze in gaat op de door mij aangehaalde punten, namelijk:
1. dat ik twee weken geen internetverbinding heb gehad;
2. dat ik door niemand van caiway ben benaderd over de voortgang van e.e.a.:
3. dat helemaal niet wordt gesproken over compensatie.

Zoals ik u al eerder heb geschreven, heb ik twee weken geen internetverbinding gehad in een periode van het jaar dat dit zeer ongewenst was. Op geen enkele wijze gaat u hierop in, er wordt geen enkele compassie getoond.

Wat mij ook zeer verbaast, is het feit nadat ik u op donderdagochtend mijn klacht had gestuurd s-middags de storing was verholpen door, zoals u schrijft ‘We hebben preventief uw modem op afstand herstart’. Bij mij rijst dan ook de vraag, was het niet mogelijk geweest om deze handeling direct na mijn eerste melding aan de helpdesk uit te voeren.

Ik hoop spoedig een bevredigend en afdoende antwoord te krijgen op mijn vragen,

Met vriendelijke groet,

FL
Op 10 jan 2012, om 15:48 heeft Caiway Klantenservice het volgende geschreven:

Geachte heer,

Bedankt voor uw mail.

Op dit moment mag het probleem van uitval niet meer spelen.

Wij hebben preventief uw modem op afstand herstart.

Mocht u toch nog problemen ervaren dan verzoeken wij u om te reageren op deze mail

Met vriendelijke groet,
Caiway

Klantenservice

CAIW Diensten B.V. – KvK 27237487
Postbus 45, 2670 AA Naaldwijk
T 088 2249 111 of 1200 (gratis via telefonie van Caiway)
F 0174 638536
E info@caiway.nl
I www.caiway.nl
@Caiway

L.s.,

Ook langs deze weg vraag ik u aandacht voor het volgende.

Sinds vrijdag 23 december kan ik niet meer op een normale wijze gebruikmaken van mijn internetverbinding; de verbinding valt na ongeveer 30 sec. steeds weg, het duurt dan ongeveer 5 a 6 minuten voordat de verbinding weer is hersteld. Deze cyclus blijft zich constant herhalen. Deze storing heb ik reeds meerdere keren aan uw gemeld (3 maal aan de helpdesk een 1 keer aan de klantenservice), ondanks het veel te lange wachten voordat ik een medewerker te spreken kreeg.
Uit de gesprekken met uw medewerkers, die mij steeds zeer vriendelijk te woord hebben gestaan (de cursus klant vriendelijkheid heeft zijn vruchten afgeworpen) heb ik begrepen dat het probleem bij u bekend is en dat ik niet de enige ben bij wie deze storing op treed. Als ik het wel heb begrepen uit de uitleg van uw medewerkers, is de storing een combinatie van een software probleem in het modem en de sterkte van het signaal op de kabel.
Het verbaast mij dat deze storing tot op heden nog niet is opgelost en dat men mij niet kan vertellen hoe lang een en ander nog gaat duren. De medewerkers vertelde mij dat ik moet afwachten tot het momoet dat de storing is verholpen. Ook ben ik zeer verbaast mij dat ik nog op geen enkele wijze door uw bedrijf ben benaderd om e.e.a. verdere uitleg te leggen.
Door deze storing ben ik nu al twee weken niet instaat om op een behoorlijke wijze gebruik te kunnen maken van mijn internetverbinding. Ik ben dan ook zeer benadeeld doordat ik al deze tijd geen internet toegang heb. Mijn werkzaamheden voor het bedrijf waar ik voor werk, hebben zeer geleden onder het feit van het onderbreken van een adequate internetverbinding
Ik heb door deze gang van zaken zeer weinig vertrouwen in de service van uw bedrijf en de dat de storing op zeer korte termijn wordt opgelost.

Ik hoop dat u op korte termijn met mij contact opneem zodat we deze pijnlijke situatie kunnen bespreken en op een fatsoenlijke manier kunnen afhandelen.

Groeten,

Desired solution:

Adequaat antwoord en compensatie

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

12 years ago - Geachte heer Lucas, hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Het spijt ons bijzonder dat u eerder geen bevredigend antwoord heeft gehad, hopelijk kunnen we u alsnog tevreden stellen. Natuurlijk is het heel vervelend dat u last heeft gehad van storingen, juist in de laatste weken van het jaar. Het was een hardnekkig en zeer vervelend probleem. Om u voor het ongemak tegemoet te komen, ontvangt u het Super internet pakket 1 maand gratis. Dit zal verrekend worden met de komende factuur, eind februari, aangezien de facturatie van deze maand al plaats heeft gevonden. We gaan er vanuit dat uw klacht hiermee naar tevredenheid is verholpen, vriendelijke groeten, CS Caiway Webcare

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

All complaints of