Complaint: Afspraak caiway nakomen…… niet

user-126587 on 17 September 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Donderdag 13sept. eindelijk monteur nadat ik zelf een afspraak heb moeten maken.Binnen alles goed .internet bijgesteld en buiten in de kast alle knoppen aan gedraait.Na tevredenheid aardig opgelost ????? dacht ik. Nu weer weekend geweest en ja hoor weer af en toe uitval internet wel is waar niet zo lang maar toch .Nu zou een caiway medewerker mij vrijdag 14 sept om half 5 s’middags bellen hoe het is verlopen .Dus ja hoor je raad het al geen telefoontje nu maandag 17 sept nog niks vernomen .Dus vandaar weer deze klacht .Vind het niet netjes zoals er met klanten wordt omgegaan .Weet heus wel dat ik niet de enige klant met klacht ben ,maar dit slaat kant nog wal.Afspraak is afspraak

Desired solution:

Contact met klant en vind nog steeds dat ik recht heb op compensatie ,ook nu is het probleem niet volledig opgelost

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

12 years ago - We hebben meerdere malen getracht contact met je op te nemen, zonder succes. Kan je laten weten wanneer je wel bereikbaar bent?

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Heb gezien dat jullie 1 maal gisteren ochtend contact opgenomen hebben ,helaas was ik aan het werk. Ben vandaag van af nu tot 16:30 bereikbaar en morgen vanaf 13:30 tot 20:00 s'avonds bereikbaar. En anders vrijdag vanaf 16:30.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben telefonisch contact opgenomen met de klant.
In verband met de lange storing bieden wij de klant 1 maand compensatie aan op het internet abonnement.

Thijs
Caiway Webcare Team

All complaints of