Complaint: Al 3 dagen geen internet

user-195928 on 27 August 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Graag wil ik hierbij mijn klacht melden:

Al 3 dagen hebben wij geen internet. Gister hebben we er voor gebeld, maar tot nog toe nog zonder resultaat.
Dit is niet de eerste keer dat we zonder internet zitten. Het is afgelopen maanden vaker gebeurd.

Dit heeft als gevolg dat we diverse keren hebben moeten bellen, met een zeer lange wachtlijst bij de klantenservice. Zeker 4x hebben we, met mobiele telefoon – want vaste telefoon doet het niet vanwege de internetstoring- een half uur gebeld.
Daarnaast hebben we ons mobiele abonnement diverse keren moeten gebruiken om daarmee toch te kunnen internetten.
Eergisteren heb ik via het formulier op de Caiwaysite overigens ook een reactie verzonden. Echter, daar heb ik nog geen enkele reactie op gekregen.

Desired solution:

Wij zouden graag zien dat Caiway op korte termijn:
- zorgt dat de internetstoring voorbij is
- zorgt voor een structurele oplossing
- reageert op reacties
- een tegemoetkoming doet in de gemaakte kosten

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Caiway Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De situatie zoals omschreven door de klant is inmiddels opgelost.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of