My complaint:
Wij hebben al maanden dat ons internet er met vlagen uitligt. zo is het maar een paar uur, en zo is het een heel weekend. Afgelopen dinsdag ( 03-09-2013) gebeld en maarliefst 50 minuten in de wacht gestaan voordat ik iemand kon spreken. ze zouden erna gaan kijken. Maar als ik verstandig was moest ik vast zelf contact opnemen met rekam. Heb uiteindelijk een kleine credit gehad van 16 aug t/m 03 september. 05 september deed het internet het weer, en vanochtend kom ik beneden en guess what WEER geen internet, ik weer bellen 19 wachtende voor me, ik heb dus dinsdag 50 minuten gewacht met 15 wachtende voor me, hoelang zou dat gaan duren????. Ik verwacht dan ook als wij klant zijn bij caiway die met een oplossing komen, ik neem af bij jullie en betaal jullie en niet de rekam! Wij hebben tot onze teleurstelling ons contract opgezegd( TV was echt perfect) maar als wij internet betalen terwijl het niet werkt, dan is het gauw klaar. Vooral omdat wij een eigen bedrijf aan huis hebben, en hiervoor gewoon 24 uur per dag internet moeten hebben.
Desired solution:
Wij verwachten een snellere services en koppeling dat het nu gewoon eens opgelost gaat worden, en de melding niet te snel sluiten omdat het bijna iedere dag storing is.
Ook verwachten we naast de credit nota die wij nu ontvangen hebben een nieuwe credit nota met de daadwerkelijke dagen dat wij geen internet hebben gehad.