Complaint: Caiway beloofde bij ingang van nieuw abonnement van 1 maart niet het oude te rekenen ondanks dat ik een goedkoper abonnement heb, dit is dus wel gebeurt

user-87378 on 24 February 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf 1 maart heb ik een ander telefoon abonnement bij Caiway.
Omdat zij het oude 15 euro ongevraagd omhoog duurder maakte.
Ik kon zonder upgrade kosten overstappen en mij werd ook beloofd dat ik bij de nieuwe rekening gewoon het nieuwe tarief kon betalen.
Bij Caiway betaal je immers vooruit voor de volgende maand.

Ik heb net de nieuwe rekening gehad en ik moet gewoon het nieuwe tarief betalen van 25 euro,terwijl het nieuwe abbonement maar 10 euro is.

Ik heb gebeld naar Caiway en telefoniste zegt dat het volgende maand verrekend wordt.
Maar daar ga ik niet mee akkoord, mij is immers anders beloofd.
De telefoniste bleef bij hoog en laag beweren dat zij niks kon doen en bleef maar herhalen dat het volgende maand verrekend wordt.
Maar daar vertrouw ik nou niet meer op.

Niet betalen is geen optie, dan krijg ik aanmaningen of wordt afgesloten.
Ik vind dit zeer slechte service van Caiway.

Desired solution:

Ik wil niet 25 euro betalen voor een abonnement wat maar 10 euro is en wil mijn 15 euro terug of een nieuwe aangepaste rekening.

*** 27 februari update: 2 emails terug gestuurd aan de heer Vellekoop van Caiway webcare.Maar nog geen antwoord terug gehad, wel is de rekening van 15 euro te veel inmiddels van mijn rekening af geschreven.
Ik ben dus in afwachting op antwoord van de heer Vellekoop die niet terug reageert.

*******27 februari probleem is opgelost. De heer Vellekoop heeft mij gebeld en toegezegd de 15 euro terug te storten. Ik wil hiermee klacht.nl bedanken voor het plaatsen van mijn klacht en de heer Vellekoop voor de snelle oplossing.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

12 years ago - Per E-mail hebben we een aanbod gedaan, we zijn in afwachting van de reactie hier op. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Caiway Internet posted

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Deze klacht is niet opgelost, ik heb niet het geld terug ontvangen voor het weekend van 12 maart. Heb daarom een nieuwe klacht met uitleg op klacht.nl hierover geplaatst. Ik betreur het zeer dat Caiway zo met klanten om gaat.

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Zojuist hebben we telefonisch contact gehad en de klacht verholpen.

We zullen het te veel betaalde bedrag voor twaalf maart terugboeken naar de klant.

Met vriendelijke groet,

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

All complaints of