Complaint: Cisko router komt niet meer online na service update

user-204230 on 09 October 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds kort zijn wij overgegaan naar Alles-in-1 van Caiway. De installatie ging vlot. Na anderhalve week werkte op eens het internet niet meer. Het Cisko modem komt niet meer online. Na bellen kwam er na 4 dagen een monteur langs. Het probleem is een defecte Cisko modem (wegens mislukte service update). Een testmodem werkte prima maar kon niet worden achtergelaten. Nu, na ruim anderhalve week ZONDER INTERNET, is er nog geen oplossing. De monteur vertelde dat ditzelfde probleem bij meer klanten is opgetreden. Op de site van Caiway kan je over dit probleem NIETS terugvinden. Ook wordt er geen oplossing naar mij gecommuniceerd. Hoe lang gaat dit nog duren ?

Desired solution:

1) Caiway moet op de site aangeven dat er een probleem is en dat er met man-en-macht aan gewerkt wordt.
2) Caiway moet met een voorstel komen om het probleem binnen de kortst mogelijke tijd op te lossen.

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Caiway Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

10 years ago - We hebben per e-mail een reactie naar de klant gestuurt en wachten de reactie af. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

10 years ago - We hebben gisteren telefonisch contact met de klant opgenomen, maar kregen geen gehoor. Klant gevraagd wanneer het gelegen komt wanneer wij bellen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben telefonisch contact met de klant gehad. In overleg met de klant sluiten wij deze melding.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of