Complaint: e-mail

user-167494 on 16 March 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Sinds donderdag 14-3 kan ik geen mail meer verzenden. heb daar al meerdere keren over gebeld.Door een medewerker ( Jan ) doorverwezen naar Microsoft, wat een blamage. Het is een caiway probleem.Met de computer naar de winkel waar de computer is gekocht. Er is niets mis met computer en het is geen Microsoft probleem, maar een caiway probleem. Schande dat caiway u zo heeft behandeld was hun commentaar.Weer gebeld met de klantenservice van caiway, halverwege het gesprek geen contakt meer. opnieuw gebeld en in de wacht 7 voor u.Al uren bezig geweest geef het nu even op.
Vrijdag weer een poging gedaan, werd door een vrouwelijke medewerker netjes te woord gestaan maar geen oplossing. mij werd beloofd dat ik gebeld zou worden door de storingsdienst diezelfde middag. het is nu zaterdag en nog steeds is er niet gebeld. wat een service!!! vr.gr. Henneke Vos

Desired solution:

Ik wil mijn e-mail kunnen versturen. En dat mag/moet geen dagen gaan duren. Tevreden ben ik als het nu echt wordt opgelost. Wij hebben al zo veel problemen met caiway gehad, zorg nu eens dat het voorgoed wordt verholpen. Per slot betalen wij daar toch voor.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Caiway Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

11 years ago - Eerder vandaag is er telefonisch contact met de klant geweest. De oorzaak van de storing is hierbij achterhaald en er is een oplossing aangeboden. Ter controle zal er vanmiddag nog gebeld worden om er zeker van te zijn dat de storing is opgelost. Thijs Eleveld Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben zojuist nogmaals contact opgenomen met de klant.
De storing is verholpen.

Thijs Eleveld
Caiway Webcare Team

All complaints of