My complaint:
Ik heb rond 15 februari een abonnementswijziging gedaan vanwege een prijsverhoding die op 1 maart 2012 in zou gaan. Het was voor mij in dat geval voordeliger om voor het combi pakket te gaan namelijk.
Sindsdien zit ik met een internetverbinding die behoorlijk gebrekkig is, met regelmatig een slecht signaal waarbij ik meerdere keren per week traag internet heb (traag genoeg om er amper gebruik van te kunnen maken), met sinds 15 februari elk weekend wel een keer helemaal geen internet.
Vandaag (10 maart) heb ik voor de 4e keer geen internet (heb voor de 3e keer gebeld), en weer wordt er gezegd dat er een monteur naar de centrale gaat om m’n verbinding te testen. De buren hebben er overigens schijnbaar geen last van. Ik waardeer dat ze ernaar kijken, maar na bijna een maand van slechte verbindingen zou je verwachten dat er ook daadwerkelijk wat opgelost is.
Desired solution:
Ik zou het op prijs stellen als ik niet wéér 't veld in wordt gestuurd met "er is een melding gemaakt en er gaat een monteur naar kijken", maar dat er iets gevonden en opgelost kan worden. Ik ben over 't algemeen echt te spreken over de stabiele snelheid en de kwaliteit van Digitale TV, maar de hoeveelheid consistent slechte verbindingen met het internet beginnen nu vervelende vormen aan te nemen. Zeker als je telkens 20-30 minuten in de wachtrij staat is het iets waar je op ten duur toch het zuur van krijgt. Vriendelijk is men gelukkig wel over het algemeen, dus dat scheelt weer ;-)