Complaint: Geen internetverbinding ‘s avonds?!

user-178708 on 17 May 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Al geruime tijd hebben wij ‘s avonds geen wifi-internetverbinding. Inmiddels al router nummer 2 geïnstalleerd. Ook deze geeft dezelfde klachten! Contact gehad met klantenservice. Zij zagen géén dataverkeer, dus géén actieve internetverbinding! Tip om rechtstreeks, van kabel naar laptop, te verbinding. Dat werkte! Maar waarom geen verbinding viawifi? Router werkt overdags prima! Is er een avondklok ingeschakeld??

Desired solution:

Werkend internetverbinding gedurende de hele dag en avond ivm werk, huiswerk en smart tv!

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent reminder to Caiway Internet to pickup complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

11 years ago - De gebruiker Meera1997 een prive bericht gestuurd met de vraag om adres gegevens zodat wij het probleem kunnen oppakken. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t hout Caiway Webcare Team.

Message from Caiway Internet

11 years ago - Vanuit Webcare de klant een E-mail gestuurd voor een test uit te voeren. In afwachting op de uitkomst. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t hout Caiway Webcare Team.

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben telefonisch contact met de klant opgenomen. Klant gaat een aantal testen uitvoeren en we nemen morgen weer contact met haar op. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben telefonisch contact opgenomen en advies gegeven. Later vandaag wordt er nogmaals contact opgenomen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

11 years ago - Gisteren avond is er gebeld naar de klant maar was geen gehoor. Bericht naar de klant gestuurd wanneer het schikt om te bellen. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t hout Caiway Webcare Team.

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben geen reactie van de klant ontvangen. Vandaag gebeld maar geen gehoor. Morgen bellen we nog een keer bij geen gehoor gaan we correspondentie per post sturen. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t hout Caiway Webcare Team.

Message from Caiway Internet

11 years ago - Net contact gehad met de klant maar was niet op locatie. Afgesproken dat wij in de avond rond 19:00 terug bellen. Met vriendelijke groet, Arjan in ’t hout Caiway Webcare Team.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben telefonsich contact met klant opgenomen. De storingsbron blijkt de router te zijn. We hebben klant doorverwezen naar de leverancier.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of