Complaint: Grote frustratie behandeling storingen Caiway

user-208649 on 28 October 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Dat ik continu van het kastje naar de muur wordt gestuurd en er weinig wil lijkt te zijn om een (langslepende) klacht op te lossen. Steeds weer het wiel uitvinden, veel frustratie.

Desired solution:

Dat er serieus en consistent naar het probleem wordt gekeken en opgelost wordt in samenwerking met Rekam
Dat wanneer je een klacht of storing hebt op internet dat je dan ook telefonisch verder geholpen wordt (en niet wordt doorverwezen naar een contactformulier op de website).

Message from from Klacht.nl

10 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

10 years ago - We hebben klant gebeld, maar kregen geen gehoor. We proberen op een ander tijdsstip nogmaals contact te krijgen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

10 years ago - We hebben klant gebeld, maar krijgen geen gehoor. We proberen op een ander tijdsstip nogmaals contact te leggen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

10 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Comment by poster of the complaint

10 years ago - Ik hoop dat hiermee de klacht verholpen is, want het sleept al een tijdje en dat is vooral het probleem. Het wordt steeds als individuele klacht behandeld. Overigens is de reactie: ''we krijgen geen gehoor" een bijzonder gedurfde opmerking. Ik tref twintig wachtenden voor me wanneer ik Caiway wil bellen of terugbellen na een gemiste oproep... Als er iemand geen of na heeel lang aandringen gehoor krijgt, ben ik dat wel en niet de Caiway. Jammer dat ik alleen via klacht.nl iets in werking kan stellen bij Caiway. En fijn dat klacht.nl bestaat en dat wel serieus wordt genomen.

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben terugkoppeling van de klant ontvangen dat de storing is verholpen en sluiten de klacht.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of