Complaint: Helpdesk caiway internet geeft geen oplossing maar vraagt of je zelf een oplossing weet

user-143782 on 30 January 2013 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

In eerste instantie wilde ik deze kalcht hier niet plaatsen maar als je belt dan heeft helaas de supervisor geen tijd en belt ze wel terug. Echter vergeet men dat ook ik werk en niet elk moment aan de telefoon kan komen.

Maar ja na een aantal klachten naar caiway toe van mijn kant uit werkte eergisteren de email niet eer. ( kon wel ontvangen maar niet verzenden
Gisteravond gebeld en de medewerker begon al meteen van er zijn geen storingen , ik dus dat ik geen aanpassingen heb gemaakt en de melding is …….

Antwoord medewerker: En wat denkt u zelf te kunnen doen om dit op te lossen ??
Na wat heen en weer gepraat ben ik boos geworden ( terecht in mijn ogen ik vraag om een oplossing en niet wat ik kan doen en of zoals hij zij ga naar caiway.nl en misschien staat daar de oplossing.

Uiteindelijk beëindigde de medewerker het gesprek dus weer terug gebeld en de medewerker had verder geen boodschap aan mij en wilde het gesprek beëindigen zodat hij andere kon helpen. Helpen? ik twijfel dus aan de kundigheid, tenzij je onder helpen verstaat dat je zegt wat zou je zelf kunnen doen om het op te lossen of ga naar www.caiway.nl. Inderdaad las je dat helpen noemt dan kan hij beter andere helpen

Uiteindelijk na het 2e gesprek beëindigt werkt d email na 2 minuten weer.
Vreemd? ik klaag ( veel) mail werkt niet meer
je belt en de mail werkt binnen 2 minuten weer
Geen storing bekend

Vanochtend: ja klopt er was een storing maar die is opgelost

Dus van zelf oplossen tot geen storing naar werkende mail en blijkt er wel een storing te zijn.

Desired solution:

De helpdesk leren hoe je met (boze) klanten omgaat, helpdesk op de hoogte brengen van storingen want deze duurde meer dan een dag en vanochtend bleek deze op helpdesk bekend te zijn

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Caiway Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Caiway Internet posted

Comment by poster of the complaint

11 years ago - De klacht is opgelost zoals ik reeds aangaf, U gaat echter vorobij aan het feit dat de medewerker geen oplossing bied maar aangeeft wat zou je zelf kunnen doen om het op te lossen? Kijk op www.caiway voor eem oplossing , haak erop gooien ik weer terug bellen. etc etc etc Ik vroeg naar een supervisor de medewerker vanochtend gaf aan dat u een supervisor bent. Vreemd dat de mail niet werkt nadat ik loop te klagen vreemd dat er een centrale storing is meer dan een dag en een (zelf)helpdesk medewerker meerdere malen aangeeft dat er geen storing is en ik waarschijnlijk aanpassingen gemaakt heb. Vreemd dat nadat ik voor de 2e keer belde na 2 minuten de mail spontaan weer werkte Vreemd? Vreemd dat de medewerker zegt als ik een kalcht indien zijn naam wel goed moet spellen en hij zijn naam gaat spellen En dat het gesprek u niet gelegen kwam u belde mij ook ongelegen En ik vroeg naar een supervisor niet na u volgens mij dus wellicht had de supervisor aan de lijn kunnen komen en was een en ander met een telefoontje opgelost ipv hier weer op klacht.nl e gaan discuteren. Maar ja Vreemd, heel veel vreemde zaken en verbazing alom. en natuurlijk is het nu opgelost nadat ik steen en been klaag.

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Inmiddels hebben we telefonisch contact met de klant opgenomen. De storing waarna de klant verwijst betrof een centrale storing. Een storing is en blijft vervelend. De storing is op zeer korte termijn opgelost.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of