Complaint: In half jaar tijd tot 5 maal grote communicatiefouten

user-148607 on 13 December 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik was lid van Kabelmedia. Dat bedrijf is overgenomen door Caiway. Ineens had ik geen internet meer, terwijl ik een eigen webdesignbureau heb. 6 weken zonder snel internet gezeten. Snel 8MBit ADSL aangevraagd, zodat ik wel verder kon, maar dat duurde wel 3 weken. Dus 3 weken amper inkomsten. ENkele duizenden Euro’s schade. Daarna afgesloten, omdat ze van een verkeerde bankrekening hebben afgeschreven en ook de herinneringen naar Rooijsestraat 42 i.p.v. 42D gestuurd. Dus ineens weer geen Internet. Gebeld, snel geld overgemaakt, duurt toch nog twee werkdagen voordat ik weer alles heb werken. Flinke klachten ingediend en ook teruggebeld. Twee maanden gratis pakket gekregen, maar de dag er na gelijk een rekening en incasso van de komende maand, terwijl ik twee maanden gratis zou krijgen (zwart op wit per email bevestigd). Dus Caiway email gestuurd. Geen reactie. Twee herinneringen en weer afgesloten. Snel bedrag betaald na overleg telefonisch. Echter nu geen twee werkdagen zonder TV en Internet, maar al 6 dagen. iets fout gegaan in de communicatie zeggen ze. Nu nog eens twee dagen wachten voordat het weer werkt (zeggen ze, ben benieuwd). Nu weer klacht email gestuurd met deze miscommunicatie. ben benieuwd wat hun excuus nu weer is. Ik wil weer een schadeloosstelling.

Desired solution:

Ik wil Caiway niet meer. Glasvezel ligt al voor de deur. Als de modem gehangen wordt ben ik weg. Lap ik de maand opzegtermijn aan mij laars. Ik zeg per direct op wegens wanprestaties en dan geld een opzegtermijn niet meer. Stuur de apparatuur aangetekend terug en dat zie ik wel wat ze willen. Mogen voor mij een dagvaarding doen, want ik betaal dan niks meer en ben niet bang voor de rechtsgang.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

We hebben telefonisch contact opgenomen met de klant en zijn omschreven situatie besproken.

Klant behoudt zijn abonnementen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of