Complaint: Internet dat niet werkt.

user-112911 on 04 July 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We hebben nu al vanaf december 2011 probelemen met onze internet verbinding via Caiway. Deze hebben de eerste maanden volgehouden dat het probleem in onze binnenhuis instalatie lag. Waar wij op alle kabeltjes nieuwe router en de hele mikmak opnieuw hebben aangeschaft, en wat denk je we zitten na 8 maanden nog steeds met hetzelfde probleem. We hebben inmiddels al 20 monteur over de vloer gehad. En die kunnen ons niet vertellen wat het probleem exact is maar dat -het in een van de kasten ligt. Ik heb vandaag op 04-07-2012 weer contact gehad met Caiway en die hebben me verteld dat ze zouden overleggen met de directeur wat ik betwijfel of te kijken wat ze konden doen voor ons. En wij zitten nog steeds met hetzelfde probleem. Ik vind nog een wonder dat ik deze klacht heb kunnen uittikken zonder dat me internet is weg gevallen. Deze valt namelijk perdag wel zo een 10 tot 20 x uit

Desired solution:

Dat mijn internet naar behoren werkt en ik een redelijke vergoeding krijg en niet alleen maar wat zei me aanbieden 8 maanden gratis internet en 50 euro aan binnehuis instatie. Mijn kosten voor de binnehuis instalatie zijn al rond de 300 euro met de vrije dagen die ik heb moeten nemen omdat er een monteur komt en me telefoon kosten wat ik heb moeten verbruiken om Caiway te bellen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De door de klant omschreven situatie is reeds intern in behandeling en klant is over de voortgang geinformeerd.

All complaints of