Complaint: Internet snelheid Caiway

user-48828 on 29 March 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Begin deze week heb ik contact gehad met een helpdesk medewerker, waarbij ik verklaarde al geruime tijd +- 1 jaar niet de bij mijn pakket beloofde snelheid behaal.
Deze medewerker heeft mijn connectie gecontroleerd, en moest melden dat mijn aansluiting bij caiway op half-duplex staat, en deelde mij mede dat er bij caiway wordt gewerkt aan een software update om dit probleem op te lossen.
Ik heb onlangs mijn modem met een bijgeleverde korte coaxkabel en een UTP naar mijn PC aangesloten, maar echter zonder succes.
Volgens mijn abb. zou ik +- 750 Kb/s moeten halen, maar in werkelijkheid kom ik niet boven de 500.
Deze medewerker kon mij niet zeggen wanneer dit probleem opgelost zou kunnen zijn.

Desired solution:

Een financiele tegemoetkoming daar ik achteraf gezien ik voor mijn abb. te veel heb betaald, daar caiway niet heeft geleverd wat mij toekomt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

12 years ago - Klant om telefoonnummer gevraagd waarna wij contact met hem kunnen opnemen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

12 years ago - Na telefonisch overleg hebben we besloten gratis een nieuw modem aan te bieden ten waarde van € 69 We wachten af wat de bevindingen zijn met het nieuwe modem alvorens we deze klacht als opgelost beschouwen. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Caiway Internet posted

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Met het aansluiten van het nieuwe modem is het probleem met de snelheid verholpen.

Na telefonisch contact blijken de bevindingen met dit nieuwe modem zeer positief te zijn.

Met goedkeuring van de klant hebben we deze melding als opgelost gemarkeerd.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team

All complaints of