Complaint: klacht caiway

user-131537 on 09 October 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

mijn klacht is dat op u site staat dat klacht is opgelost maar dit is zeker niet zo ,klacht is in behandeling en naar zeggen monteur zeker niet binnen korte termijn opgelost maar caiway werkt eraan .
naar mijn mening is het een structueel probleem bij caiway en is het erg moeilijk voor hen om een stabiel internet te leveren .

maar heb in principe vertrouwen in een goede afwerking

Desired solution:

goed internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

11 years ago - Ik heb hedenmiddag contact opgenomen. Ik kreeg geen gehoor. We proberen deze week nogmaals contact te leggen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

11 years ago - Ik heb hedenmiddag contact opgenomen. Ik kreeg geen gehoor. Ik heb klant per e-mail verzocht ons aan te geven of haar storing nog actief is. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

11 years ago - Ik heb hedenmiddag nogmaals telefonisch contact opgenomen, maar kreeg geen gehoor. Ik heb klant per e-mail verzocht ons aan te geven of haar storing nog actief is. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Comment by poster of the complaint

11 years ago - caiway heeft het op opgegeven volgens caiway is hun internet prima en komt het goed binnen maar omdat ik nu betaald voor 50mb en het niet krijg is het advies van caiway om een lager abonnement te nemen dit gaat natuurlijk nergens over er zijn veel meer klachten dan alleen ik ook bij mensen waar volgens caiway het probleem is opgelost er wordt ook bij hun de snelheid niet gehaald die beloofd wordt ,het is maar goed tenminste ik hoop dat er straks met de beloofde glasvezel er meerdere bedrijven internetdiensten aanbieden zodat er dan ten minste ook een keuze vrijheid is en ik snel afscheid kan nemen van caiway .

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben hedenmiddag telefonisch contact opgenomen doordat we terugkoppeling hebben ontvangen van de monteurs. Na telefonisch contact blijkt de storing nog steeds actief. We nemen weer contact op met de monteurs. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben deze melding nog steeds in behandeling en zijn een technische onderzoek gestart. Wanneer we uitkomsten hebben nemen we contact op met de klant. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

11 years ago - Vanmiddag telefonisch contact opgenomen. Ik kreeg geen gehoor. We kunnen klant melden dat aanstaande donderdagnacht er werkzaamheden plaats vinden die naar verwachting ook de storing van de klant gaan oplossen. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from Caiway Internet

11 years ago - De werkzaamheden zijn inmiddels afgerond. Hierbij is ook de storing verholpen. Graag horen we van de klant nog of hij storing ervaart. Met vriendelijk groet, Thijs Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant gesproken. Ervaart nog steed storing, maar deze melding mag gesloten worden.

Met vriendelijke groet,

Harma
Caiway Webcare Team

All complaints of