Complaint: Klact combi pakket

user-73241 on 08 December 2011 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 14 dagen geleden een combi pakket aangeschaft t.w.v. €44. Ik heb telefonisch gemeld dat ik een tv met ingebouwde ontvanger heb( Sony Bravia )Volgens de mevrouw van de helpdesk was dat geen enkel probleem. zij adviseerde mij om ook gelijk mijn telefoon op te zeggen want ik ben klant bij tele 2. Het is nu 8 december en aangezien er nog niets geregeld is maar weer contact opgenomen met Caiway. De mevrouw van de klantenservice meldde mij dat ik voor het ontvangen van de 3 maanden gratis sport/film 1 een kastje moest aanschaffen omdat ik al klant van Caiway ben. Ik heb haar gezegd dat haar collega mij iets anders verteld heeft. Vervolgens werd mij geadviseerd om maar een klacht in te dienen. Over de telefonie vertelde zij mij dat dit over 14 dagen geregeld is. Het abonnement is echter wel 03 december ingegaan.

Desired solution:

Of alles terug draaien zodat ik naar een andere aanbieder kan gaan. Of een oplossing zoeken dat ik van alle diensten gebruik kan maken zonder dat dat mij extra geld kost. Over de kosten van de gesprekken ,ong 1 uur wachttijd, en het dubbele abonnement zal ik dan maar niet hebben

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Message from Caiway Internet

12 years ago - Zojuist hebben we de klant gesproken. Het blijkt dat er geen decoder in huis is om gebruik te kunnen maken van de maanden gratis Film1/Sport1. Uit coulance zullen wij er alsnog eentje opsturen. Tevens bleek het onduidelijk te zijn hoe de telefoon aangesloten moet worden, hier hebben we telefonisch uitleg en advies over gegeven. We hebben met dhr afgesproken over een week opnieuw contact op te nemen om na te gaan of de diensten dan naar tevredenheid werken. Bert Vellekoop Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

Responded on 28 December 2011 at 13:45

Caiway heeft de problemen naar tevredenheid opgelost.

Caiway Internet

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Telefonisch contact met de klant opgenomen en alles functtioneerd naar tevredenheid.

Harma
Webcare Team Caiway

All complaints of