My complaint:
Ik heb 14 dagen geleden een combi pakket aangeschaft t.w.v. €44. Ik heb telefonisch gemeld dat ik een tv met ingebouwde ontvanger heb( Sony Bravia )Volgens de mevrouw van de helpdesk was dat geen enkel probleem. zij adviseerde mij om ook gelijk mijn telefoon op te zeggen want ik ben klant bij tele 2. Het is nu 8 december en aangezien er nog niets geregeld is maar weer contact opgenomen met Caiway. De mevrouw van de klantenservice meldde mij dat ik voor het ontvangen van de 3 maanden gratis sport/film 1 een kastje moest aanschaffen omdat ik al klant van Caiway ben. Ik heb haar gezegd dat haar collega mij iets anders verteld heeft. Vervolgens werd mij geadviseerd om maar een klacht in te dienen. Over de telefonie vertelde zij mij dat dit over 14 dagen geregeld is. Het abonnement is echter wel 03 december ingegaan.
Desired solution:
Of alles terug draaien zodat ik naar een andere aanbieder kan gaan. Of een oplossing zoeken dat ik van alle diensten gebruik kan maken zonder dat dat mij extra geld kost. Over de kosten van de gesprekken ,ong 1 uur wachttijd, en het dubbele abonnement zal ik dan maar niet hebben