U geeft in het weekend aan ( op www.klacht.nl wat beter werkt dan hier) dat er een antwoord was op het forum, kort daarna ook al weer door mij en weer blijft het stil.
Dus maw.
1. Wanneer komt u met een antwoord?
2. Wanneer komt er een oplossing?
3. Wanneer een antwoord?
En een klacht op klacht.nl beantwoorden na weken is ook erg lax, ik vraag me af in hoeverre jullie deze klachten serieus nemen
het lijkt er aardig op van: Is al klant dus laten we ons meer bezighouden met nieuwe klanten.
Zoals aangegeven loopt dit al maanden zijn er al 3 monteurs geweest die allemaal een ander probleem constateren
en allemaal aangeven dat het niet het modem is ( waar ik ook al nummer 3 van heb) Het niet mijn pc is, ( Voor de zekerheid de hele HD geformateerd, windows geinstalleerd en
de test gedaan en nog steeds bagger.
Screenshots verzonden aan u afgelopen week. Heb de gevraagde testen gedaan en helpdesk geeft aan doe ze nog ene keer want we hebben er NIKS mee gedaan en ze zijn nu te oud om te gebruiken.
( pap en nathouden beleid?????) maw we doen alsof we wat doen en vragen steeds weer iets anders??? Dan lijkt het of we bezig zijn?????
Ik denk dat ik na tig snipperdagen en keer op keer testen en monteurs van mijn kant meer dan mijn best gedaan heb en me medewerking gegven.
Vriendelijke groet
Harm