Complaint: Nog steeds geen oplossing..

user-125532 on 18 September 2012 about Caiway Internet in category Internetproviders

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Vanaf 30 augustus hebben we te kampen met storing op onze internet aansluiting. Vooral in de avonduren (na 16:00) valt de verbinding steeds weg. We bellen vrijwel iedere dag met de servicedesk. Steeds krijgen we, na ongeveer een half uur in de wachtstand, een keurige medewerker die ons verhaal netjes aanhoort. Maar een oplossing is tot op heden niet geboden. Hoe lang moet dit nog zo doorgaan? Het duurt nu al bijna 3 weken..

Desired solution:

Dat CAIWAY het probleem oplost c.q. laat oplossen, we weer gewoon kunnen internetten en dat we deze ergernis snel achter ons kunnen laten. En graag zonder dat ikzelf met de REKAM moet gaan bellen.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Caiway Internet

Comment by poster of the complaint

12 years ago - UPDATE: Inmiddels weer contact gehad met CAIWAY. We hebben een afspraak met een monteur van de Kabeleigenaar (REKAM) op 25 september. Eerder was niet mogelijk. Het is wel frustrerend dat het allemaal op zo'n moeilijk manier en over veel schijven moet. Vandaag (vrijdag 21/9) de hele dag geen internet beschikbaar.

Comment by poster of the complaint

11 years ago - 26/9 UPDATE: Gisteren is er een monteur van de REKAM geweest. Er bleken wel wat dingetjes aan de hand in de straatkasten waar de bekabeling bij elkaar komt. Dit is allemaal gefixet (15 min. werk) en sindsdien geen uitval meer gehad. Vandaag netjes teruggebeld door de CAIWAY om te vragen wat nu de status was. Men monitored ons modem nog de komende week. Laten we hopen dat we, na een maand vol problemen en de laatste 2 weken bijna dagelijkse bellen met de CAIWAY, weer rust krijgen. Meneer S. van de REKAM: bedankt voor het (waarschijnlijk) oplossen van het probleem. Medewerkers van CAIWAY: Excuses dat ik af en toe een beetje 'uit m'n slof schoot'. Ik weet dat jullie je best doen... Hopen dat we binnenkort het 'ticket' kunnen sluiten.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - User added a review about the solution that Caiway Internet posted

Message from Caiway Internet

11 years ago - We hebben contact met de klant opgenomen. De monteur heeft de klant bezocht en er zijn aanpassingen verricht. Het modem wordt nog gedurende een week gemonitord waarna de ontstane situatie afgehandeld wordt. In overleg met klant deze klacht gesloten. Met vriendelijke groet, Harma Caiway Webcare Team

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Caiway Internet

All complaints of